خبرگزاری کار ایران

برپایی ٧ ایستگاه‌های خدمات رسانی به زائران و مسافران در داورزن خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۴۲۰

فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان داورزن گفت: ایستگاه‌های خدمات رسانی به منظور ارائه خدمت به زائران و مسافران نوروزی در هفت نقطه این شهرستان، به عنوان دروازه غربی خراسان رضوی دایر و فعال شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی بهادری با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه این شهرستان دروازه ورودی اصلی خراسان رضوی از سمت مرکز کشور محسوب می شود، تمام امکانات و ظرفیت‌های لازم توسط دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات به مسافران در آن فراهم شده است.

فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان داورزن ادامه داد: چهار ایستگاه نوروزی این شهرستان در مسیر رفت زائران رضوی شامل کاهک، کمپ شهر داورزن، ایستگاه روستای صدخرو و امامزاده شهر ریوند  برپا شده و در مسیر بازگشت نیز ایستگاه های مسجد اتکا، روستای مهر و مسجد امام رضا (ع) در شهر داورزن، با همیاری بسیج، هیئت های مذهبی، شوراها و دهیاران استقرار یافته است.

بهادری تصریح کرد: با راه اندازی این ایستگاه ها تلاش شده است زمینه توقف و استراحت رانندگان و مسافران فراهم شود تا ضمن کاهش حوادث جاده ای در مسیر کویری این شهرستان، زمینه سفری ایمن برای زائران بارگاه منور رضوی ایجاد شود.

وی ادامه داد: شهرستان داورزن با بهره‌مندی از آثار تاریخی و طبیعی فراوان، قرار گرفتن در مسیر جاده باستانی ابریشم و جاده اصلی تهران - مشهد و عبور سالانه ۲۵ میلیون مسافر و زائر بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع)، شرایط مناسبی برای جذب گردشگر دارد که برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

مرکز شهرستان ۲۱ هزار نفری داورزن در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز