خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خوزستان گزارش می‌دهد؛

دست‌فروشی قهرمانان کشتی در بازار ایذه + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۴۱۵

در آستانه سال نو و هم‌زمان با سفر رئیس جمهور به استان خوزستان، تصاویر دست‌فروشی چند جوان کشتی‌گیر در بازار ایذه مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شرایط اقتصادی و نبود شغل مناسب در بسیاری از موارد باعث شده است تا جامعه شاهد دست‌فروشی قهرمانان و ورزشکاران مدال‌آور خود باشد. قهرمانانی که هر کدام از آنها جزو ثروت‌های ملی کشور محسوب می‌شوند و باید به‌شدت از هدر رفتن استعداد آنها جلوگیری کرد.

طی سال‌های گذشته انتشار تصاویر دست‌فروشی و اوضاع معیشتی سخت بسیاری از این ورزشکاران و قهرمانان با واکنش‌هایی بسیاری از سوی مردم و جامعه مواجه شد و این شرایط نه‌تنها تمامی ندارد، بلکه روزبه‌روز بر تعداد این افراد افزوده می‌شود و هنوز در این باره راهکاری اتخاذ نشده است.

در تازه‌ترین تصاویری که به دست خبرنگار ایلنا در استان خوزستان رسیده است، علی احمدی وفا دارنده مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان جهان و هم‌تیمی‌های او در حال دست‌فروشی در بازار ایذه در آستانه سال نو دیده می‌شوند.

چندی پیش نیز ایلنا از دست‌فروشی یکی دیگر از قهرمانان کشتی اندیمشک گزارش داده بود که خوشبختانه شرایط به‌کارگیری وی در یکی از صنایع خوزستان فراهم شد.

امید است این بار نیز هم‌زمان با سفر رئیس جمهور به آبادان، به وضعیت اشتغال این قهرمانان رسیدگی شود.

انتهای پیام/
احسان اسکندری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز