خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در راه های البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۲۷۰

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه های تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ‌ پیمان کرمی اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی جاده کرج- چالوس از محدوده تونل شماره ۱۶ در آزادراه تهران -شمال تا مازندران سنگین است.

وی اضافه کرد: همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین از محدوده مهرویلا تا کردان سنگین گزارش شده است.

کرمی افزود: وضعیت ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - تهران نیز حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک سنگین است.

رئیس پلیس راه البرز یادآورشد: باتوجه به ناپایداری هوا و بارش برف و باران به ویژه در جاده کرج - چالوس ریزش سنگ و کوه متصور است و مسافران درحاشیه جاده توقف نکنند.

وی تاکید کرد: باتوجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش رگباری طی روزهای آتی می طلبد مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

وی افزود: تمام ظرفیت های لازم برای کاهش تصادف و افزایش ایمنی جاده ای مردم و مسافران در نظر گرفته شده است و ۹۰ تیم محسوس و نامحسوس فعال هستند.

رئیس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز