خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

بخشی‌نگری و خود محوری آفت توسعه شهر قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۶۳

عضو شورای شهر قزوین به لزوم پرهیز از بخشی‌نگری و منیت مدیران تاکید کرد و گفت: متاسفانه از گذشته تا بحال در شهر قزوین با یک بخشی‌نگری و خود محوری در دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری مواجه بوده و هستیم که این موضوع آفت توسعه شهر است.

به گزارش ایلنا، فرج اله فصیحی رامندی عنوان کرد: برخی پروژه‌های شهری مانند اتصال پل امام رضا (ع) به دلیل متوقف شد؛ این در حالی است که این پروژه باید در سال جاری به اتمام می‌رسید.

این عضو شورای شهر قزوین به شاخص‌ترین پروژه‌های اجراشده در سال جاری در شهر قزوین اشاره کرد و گفت: در سال جاری موفق به تسویه بدهی کلان شهرداری به بانک شهر بودیم که می‌تواند منشا اثر و تحولات در مدیریت شهری قزوین باشد، همچنین تکمیل چندین پروژه فرهنگی و ورزشی و بوستان‌های محلی، بام شهر و برج تجارت نیز از جمله پروژه‌های اجرا شده در سال جاری است.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم شهری برنامه ریزی شده برای سال جدید گفت: پروژه‌های اتصال پل امام رضا (ع) به پل مرحوم ابوترابی و ادامه پل ولایت و اتصال به بلوار آیت اله باریک بین، احداث میدان میوه و تره بار مرکزی و تکمیل تئاتر شهر از پروژهای مهم و شاخصی هستند که در سال آتی اجرایی می‌شوند.

فصیحی رامندی ادامه داد: اجرای فاز سوم ساماندهی محور نسیم شمال حدفاصل بلوار میرزاکوچک خان تا بلوار شهید باهنر، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، خرید اتوبوس و ون، پروژه هوشمندسازی از پروژه‌های شهرداری است که در سال ۱۴۰۲ اجرا خواهند شد.

این عضو شورای شهر قزوین با اشاره به تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری قزوین اظهار کرد: بودجه تقدیمی شهرداری برای سال آینده با رقم ۲۷۰۰ میلیارد تومان و با افزایش ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ ‌کاملا منطقی و معقول بود اما با پیشنهادات و بررسی اعضای شورا رقم بودجه با ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش با 3 هزار میلیارد تومان تصویب شد که امیدوارم این افزایش منجر به غیرواقعی شدن بودجه نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز