خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

۳۳ واحد صنعتی در استان راه اندازی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۵۴۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از راه‌اندازی مجدد ۳۳ واحد صنعتی و افزایش ظرفیت واحد های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرزاد محمدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به همت مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، ۳۳ واحد صنعتی راه‌اندازی مجدد و ۴۱ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال ۱۴۰۱ افزایش ظرفیت داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: احیا و بازگرداندن واحدهای صنعتی و تولیدی استان با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، در اولویت برنامه‌های مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه صنایع کوچک و متوسط ایجاد کننده اشتغال و ارزش افزوده هستند، بیان کرد: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت‌های قانون رفع موانع تولید، مابقی واحدهای صنعتی نیمه‌فعال و یا غیرفعال که بر اثر مشکلات اقتصادی نتوانسته‌اند به فعالیت خود ادامه دهند، احیا و به چرخه تولید بازگردانیم.

محمدی خاطرنشان کرد: مدیران ارشد استان به منظور تحقق رویکردها و جهت‌گیری‌های اقتصادی دولت و برای شتاب‌بخشی و توسعه صنعتی و کمک به تحرک و پویایی واحدهای تولیدی و برای اشتغال‌زایی جوانان همکاری، تعامل و هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز