خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

حادثه رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد سه کشته برجا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۴۰۶

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: حادثه برخورد خودروهای سمند در محور یاسوج_سپیدان حوالی منطقه گنجگان سه کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایلنا، جهان بخش وحدت نژاد با بیان اینکه این حادثه ساعت هفت و پنج دقیقه صبح امروز به مرکز پیام یاسوج گزارش شد، افزود: بلافاصله پس از دریافت این گزارش پایگاه های اورژانس ۱۱۵ تنگ سرخ ،۵شهری، دشتروم و یک دستگاه خودروی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: متاسفانه به علت شدت بالای آسیب یک مرد و یک زن در صحنه تصادف جان باختند و یک مرد تبعه افغان هم در بیمارستان جان سپرد.

وحدت نژاد بیان کرد: چهار مصدوم سانحه رانندگی مذکور توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان منتقل شدند.

شمار جانباختگان سوانح جاده‌ای در صحنه تصادف کهگیلویه و بویراحمد امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد افزایش یافته است.

از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۲ نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادف کهگیلویه و بویراحمد در محل حادثه جان خود از دست داده‌اند در حالی که مدت مشابه پارسال ۸۸ نفر در سوانح جاده‌ای استان جان باخته بودند.

وی همچنین از افزایش ۲۱.۳ درصدی شمار مصدومان سوانح جاده ای استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۵۴۵ نفر براثر تصادف خودروها زخمی شده اند در حالی که مدت مشابه پارسال ۱۰ هزار ۶۵۸ نفر مصدوم شده بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مجموع ماموریت های تصادف های جاده ای استان در سال جاری را ۹ هزار و ۳۷۲مورد اعلام کرد و گفت: مدت مشابه پارسال هفت هزار و ۸۶۳ تصادف در کهگیلویه و بویراحمد امدادرسانی شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز