خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

سیب کاکان و سی سخت در شب عید یاسوج ۲۵ هزار و ۵۰۰ بفروش می رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۳۰۷

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تعیین قیمت سیب درختی و پرتقال شب عید در سطح استان خبرداد و قیمت آنها را ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "حسن رضاپور" در آیین افتتاح غرفه‌های تعاون روستایی و توزیع میوه شب عید، اظهارداشت: در راستای تنظیم بازار و حمایت از تولیدات داخل استان، بیش از ۱۰۰ تن سیب با کیفیت از تولیدات باغداران استان خریداری و ذخیره‌سازی شد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ تُن سیب زرد و قرمز از باغداران استان بویژه از باغات کاکان، سی سخت ، دشتروم ، تنگ سرخ و برخی مناطق دیگر برای مصرف خریداران در شب عید خریداری و آماده توزیع است، خاطرنشان کرد: قیمت سیب شب عید ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

این مسوول اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد از خرید ۱۶۰ تُن پرتقال جیرفت استان فارس برای خریداران شب عید در بازارهای میوه کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و یادآورشد: قیمت پرتقال نیز همانند قیمت سیب ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

رضاپور گفت: حوزه اقتصادی استان از  سه ماه پیش در راستای تنظیم بازار و تهیه میوه شب عید برنامه‌ریزی لازم را با محوریت اداره کل تعاون روستایی انجام داد.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم قیمت‌گذاری به نحوی باشد که همه مردم بتوانند میوه شب عید را خریداری کنند، ادامه داد: بسیج اصناف، تعزیرات و حوزه اقتصادی استانداری بر نحوه توزیع میوه شب عید نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز