خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر استان زنجان خبرداد؛

آغاز طرح نوروزی هلال احمر زنجان در 25 پایگاه امدادی و پست خدمات بشر دوستانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۸۳۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز طرح نوروزی خبر داد و گفت: این طرح امسال در 25 پایگاه امداد و نجات و پست خدمات بشردوستانه در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید قاسم موسوی امروز چهارشنبه (24اسفند) در جمع خبرنگاران، گفت: از 25 پایگاه امداد و نجات جاده ای و پست خدمات بشردوستانه، 16 پایگاه ثابت و پنج پست موقت امدادی در جاده‌های استان زنجان فعال شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد:  پایگاه های موقت امدادی در عوارضی آزادراه زنجان – تبریز، در پلیس راه جاده ترانزیت زنجان - میانه، جاده خدابنده - بیجار در منطقه کرسف، گردنه قره آقاج جاده ابهر – خدابنده و  قلعه حسینیه در خرم دره فعال شده است.

وی، گفت: تیم های کوهستان، آنست، واکنش سریع، امداد هوایی و سایر تیم های امدادی در طرح نوروزی به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل برای ارائه خدمات در حوادث احتمالی شده‌اند.

موسوی از فعالیت 9 پست خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی توسط اعضای جوانان خبرداد و اظهار داشت: این خدمات با شعار" جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی" در سطح استان خدمات می‌دهند.

موسوی خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان زنجان بیش از 350 نفر از امدادگران، اعضای جوانان و کارکنان هلال احمر در 25 پایگاه امدادی و پست خدمات بشردوستانه تا  14 فروردین سال آینده به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.

وی از هموطنان خواست؛ در صورت گرفتار شدن دربرف و کولاک، حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز