خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

دو رقمی شدن مصدومین در چهارشنبه آخر سال در تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۶۵۱

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اعلام کرد: بی‌احتیاطی در شب چهارشنبهٔ پایان سال، ۱۰ نفر را در تربت حیدریه روانهٔ بیمارستان کرد.

غلامرضا میری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: انفجار مواد محترقه در دست دو جوان ۱۴ و ۱۹ ساله در تربت حیدریه موجب وارد شدن جراحت و مراجعهٔ آن‌ها به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) تربت حیدریه شد.

وی گفت: پرهیز از هرگونه رفتار مخاطره‌آمیز در چهارشنبهٔ پایان سال از مهم‌ترین نکاتی است که بی‌توجهی به آن خسارات جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

میری بیان کرد: حوادث چهارشنبهٔ پایان سال، چهار جوان دیگر را راهی بیمارستان‌های تربت حیدریه کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه عنوان کرد: انفجار اسپری رنگ باعث جراحت پا در یک نوجوان ۱۲ ساله شد و هم‌چنین پرتاب مواد محترقه درون یک مغازه، باعث سوختگی دست دو جوان ۱۶ و ۲۷ سالهٔ مه‌ولاتی شد که این دو مصدوم نیز به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) تربت حیدریه اعزام شدند.

وی گفت: یک دختر نوجوان ۱۶ ساله نیز بر اثر انفجار مواد محترقه مصدوم و به بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی مراجعه کرد.

میری تاکید کرد: این مصدومان پس از طی اقدامات درمانی سرپایی از بیمارستان ترخیص خواهند شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تاکید کرد: یک مرد ۴۱ ساله که بر اثر انفجار ترقه دچار جراحت در دست چپ شده بود به بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی مراجعه و پس از اقدامات سرپایی از بیمارستان مرخص شد.

وی افزود: هم چنین یک مرد ۳۲ ساله و یک نوجوان ۱۶ ساله نیز بر اثر انفجار مواد محترقه دچار سوختگی شده بودند که به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) مراجعه کردند

تاکنون ۱۰ مصدوم در شب آخرین چهارشنبه سال به بیمارستان‌های تربت حیدریه مراجعه داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز