خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا کهگیلویه‌ و بویراحمد خبرداد؛

انتقام عروس از خواهر شوهر یاسوجی در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۵۲۷

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد از شناسایی و دستگیری عروس خانواده ای که بدلیل اختلافات خانوادگی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی خواهر شوهر خود کرده بود خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" سرهنگ سیدمهدی عمران فر" در نشستی با رسانه‌ها گفت: خانمی با در دست داشتن دستور قضایی به پلیس فتا مراجعه و از انتشار تصاویر خصوصی و ایجاد مزاحمت در شبکه اجتماعی اعلام شکایت کرد که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی باتشریح اقدامات پلیسی صورت گرفته در این ارتباط، اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و بررسی های به عمل آمده مُتهم در شهر یاسوج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

عمران فر افزود: مُتهم که عروس خانواده بود در ابتدا هرگونه اتهامی را رد نمود اما در مواجه با مدارک و ادله جرم، لب به اعتراف گشود و گفت که بدلیل اختلافات خانوادگی که با شوهرم پیدا کردم و دخالت‌های بیجای خواهر شوهرم در زندگی مشترک با همسرم، از روی ناراحتی و عصبانیت اقدام به انتشار تصاویر شخصی خواهر شوهرم در شبکه اجتماعی کردم.

 رئیس پلیس فتا کهگیلویه‌ و بویراحمد تاکیدکرد: هر کسی که به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی کند براساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت در صورت امکان به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

عمران فر از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مُجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز