خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستایی استان خبرداد؛

توزیع بیش از 41 هزار تن گوشت منجمد در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۴۸۹

مدیر تعاون روستایی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 41 هزار و 200 تن گوشت منجمد توسط تعاون روستایی این استان توزیع شد. از این میزان، 10 هزار و 700 تن گوشت قرمز منجمد و 30 هزار و 500 تن مرغ منجمد نیز با قیمت تنظیم بازار توسط تعاون روستایی استان مرکزی توزیع شده است.

به گزارش ایلنا از مرکزی، حسین هاشمی افزود: این محصولات توسط اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی آفتاب اراک در غرفه بازارچه خیابان طالقانی این شهر و سایر شهرستان‌های استان انجام شده است. همچنین هماهنگی‌های لازم نیز برای تهیه و توزیع گوشت گرم دولتی در این مراکز صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در راستای فرایند تنظیم بازار، ران گوساله با قیمت مصوب یک میلیون و 580 هزار ریال، سردست با قیمت مصوب یک میلیون و 530 هزار ریال، قلوه‌گاه گوساله با قیمت مصوب یک میلیون و 330 هزار ریال، گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب 440 هزار ریال، در استان توزیع شد.

مدیر تعاون روستایی استان مرکزی با بیان اینکه 1200 شرکت تعاونی فعال در استان مرکزی وجود دارد که 20 هزار و 126 نفر در این شرکت‌ها مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب همچنان در شهرستان‌های مختلف استان مرکزی ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز