خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام:

تسهیلات برای نانوایی‌های فرسوده ایلام پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۴۵۳

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام از پرداخت تسهیلات به نانوایی‌های فرسوده برای خرید تجهیزات خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهریار عباسی گفت: اعتبارات لازم برای تجهیز پرداخت تسهیلات برای نانوایی‌های فرسوده تامین شده است و متقاضیان می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی افزود: برای خانوارهای که نان ساجی پخت می‌کند با اختصاص سهمیه آرد مشخص در شهرستان‌ها موافقت می‌شود.

عباسی گفت: در اسرع وقت نسبت به صدور مجوز فعالیت نانوایی جدید با تأمین سهمیه آرد از محل سهمیه استان به نحو ممکن با رعایت تنوع نوع نان برای منطقه اقدام شود.

وی تاکید کرد: در مورد صدور مجوز نانوایی‌های جدید اولویت به مالکین ملک مورد نظر با در نظر گرفتن تنوع در پخت نان است.

عباسی تصریح کرد: اتحادیه نانوایان تدابیری اتخاذ کنند که نسبت به جایگزینی نانوایی در زمان تعطیلی برخی نانوایی‌ها در همجوار آن فعالیت داشته و نتیجه به سازمان جهاد کشاورزی، اداره غله و خدمات بازرگانی اعلام شود.

وی در پایان گفت: تغییر هزینه حمل و تخلیه و بارگیری آرد توسط شرکت حمل و نقل آبادان آرد مورد نیاز نانوایی‌های سطح استان با قیمت هر کیسه ۸ هزار تومان با عقد قرارداد رسمی به اداره کل غله و خدمات بازرگانی اقدام و مسئولیت عدم حمل به موقع آرد نانوایی‌ها بر عهده مدیرعامل شرکت مذکور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز