خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی:

پویش نوروزی همراهان سفرایمن در استان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۶۱۶

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از اجرای پویش نوروزی همراهان سفر ایمن در دو ایستگاه همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی، اورجعلی علیزاده؛ گفت: پویش همراهان سفر ایمن در راستای اهداف و برنامه های سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور در خصوص فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی در قالب مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری در طول اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند سالجاری تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در دو ایستگاه در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی اجرا می‌شود.

علیزاده افزود: این پویش در قالب مجموعه‌ای از برنامه‌ها و اقدامات ترکیبی و بین رشته‌ای توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای و همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود.

وی در مورد اهداف این پویش گفت: کمک به افزایش ایمنی سفرهای نوروزی برای خودروهای استفاده کنندگان شخصی و حمل ونقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی، اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی ومذهبی در طول سفر، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص فرهنگ ایمنی و فرهنگ درست رانندگی وبه کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه های جاده ای از مهمترین اهداف این پویش است.

علیزاده در پایان افزود: این پویش در دو مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شقایق واقع در کیلومتر ۷ آزادراه تبریز زنجان مسیر برگشت و مجتمع راه ابریشم (کاظمی نژاد) کیلومتر ۲۰ آزادراه تبریز- زنجان مسیر رفت از ساعت ۹ صبح الی ۱۷بعد از ظهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز