خبرگزاری کار ایران

۱۰۳ هزار عدد ماده آتش‌زا از یک منزل در مشهد کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۵۳۹

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی ۱۰۳ هزار ماده آتش‌زا در منزل شهروند مشهدی و ۲۸۱ دستگاه بیسیم قاچاق در بازرسی از یک انبار زیرزمینی کشف شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با گسترش چتر اطلاعاتی به خبری مبنی بر قاچاق گسترده بیسیم های غیرمجاز از استان های غربی کشور به مشهد و فروش آن از طریق شبکه های اجتماعی دست یافتند.

وی  تصریح کرد: پس از چند شبانه روز رصد اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع یک متهم را در این زمینه شناسایی و وی را دستگیر و در بازرسی از انبار زیرزمینی این متهم، ۲۷۸ بیسیم دستی و ۳ عدد بیسیم خودرویی و ۷ عدد افشانه فلفلی را کشف کردند.

 نگهبان عنوان کرد: برابر نظریه کارشناسان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال شرق کشور بهره برداری از این اقلام غیرمجاز و فاقد پروانه بهره برداری رادیویی است.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی هرگز اجازه عرض اندام به مخلان نظم، امنیت و آسایش مردم را نخواهد داد و قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

وی همچنین اظهارکرد: ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا در بازرسی از یک منزل در این کلانشهر توسط ماموران پلیس کشف شد.

 نگهبان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی مخفیگاه این فرد در خیابان ابوطالب و اطمینان از صحت موضوع با کسب مجوزهای لازم قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از محل ۱۰۳ هزار عدد انواع مواد آتش زا را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی بیان کرد: شهروندان برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال، نظارت بر فرزندان خود را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز