خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت جهاد کشاورزی لرستان:

فاز نخست نیروگاه خورشیدی جهاد کشاورزی استان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۵۳۸

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی گفت: فاز نخست نیروگاه پنل های خورشیدی جهاد کشاورزی لرستان با حجم تولید ۴۰ کیلو وات با اعتبار بیش از یک‌هزار و ۵۳۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، سید رضا نجفی زاده با اشاره به اینکه نصب پنل های خورشیدی گامی مهم در استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر است، اظهار داشت: در راستای برنامه‌های پدافند غیرعامل و مدیریت سبز و استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر و در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان با همت و تلاش های مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان، عملیات تکمیل و تجهیز نهایی فاز نخست نیروگاه پنل های خورشیدی سازمان به میزان حجم تولید ۴۰ کیلو وات برق از محل اعتبارات پدافند غیر عامل سال ۱۴۰۰، با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۳۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: تعداد پنل های نیروگاه در فاز نخست بیش از ۶۰ عدد پنل ۶۳۰ وات با راندمان ۹۵درصد هستند.

️نجفی زاده بیان کرد: این پنل ها بصورت on garid به شبکه وصل بوده و دو عدد اینورتر ۲۰کیلووات مجزا به شبکه وصل هستند که در مجموع ۴۰ کیلووات برق تولید می کنند.

معاون توسعه مدیریت جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: عمر مفید این پنل ها ۲۰سال بوده و دارای دوره تضمین ۲ سال گارانتی هستند که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعدازظهر۴۰ کیلووات برق به سازمان تزریق می کنند.

نجفی زاده بیان کرد: بعد از ساعت ۱۴ نحوه تولید انرژی برق بستگی به وضعیت هوا، ابرناکی آسمان و میزان و شدت تابش نور خورشید دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز