خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

گردشگری مقاومت در بوشهر تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۵۲۷

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر و کشور ایران در گردشگری مقاومت ظرفیت بسیار بالایی دارد، بیان کرد: میرزا کوچک خان در شمال و رئیسعلی دلواری و میرمهنای بندرریگی در جنوب، جزء پیشینه تاریخی مقاومت مردم ایران هستند که باید با ایجاد نماد‌هایی از این قهرمانان ملی، گردشگری مقاومت را در استان و کشور تقویت کنیم.

به گزارش ایلنا، احمد محمدی‌زاده در نشست گردشگری مقاومت گفت: بوشهر تنها استانی است که هم در دریا و هم در هوا و هم در زمین در دفاع مقدس حضوری فعال داشته و این ظرفیت در حوزه گردشگری مقاومت ارزش بالایی دارد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: پارس جنوبی، نیروگاه اتمی، و جزیره خارگ نماد مقاومت اقتصادی است و در گردشگری مقاومت نقش اثرگذاری دارد.

وی به جلوه‌های مختلف گردشگری مقاومت اشاره کرد و افزود: جنگ نظامی در دفاع مقدس، جنگ امنیتی در مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی، ظرفیت‌های بی نظیر گردشگری است که هیچ کشوری در دنیا این ظرفیت را ندارد.

محمدی‌زاده یادآور شد: جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس دو هزار بار بمباران شده، ولی زیر آتش، کشتی نفتی بارگیری می‌شد و باید نماد مقاومت در جزیره خارگ ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: باید نماد مقاومت را در استان بوشهر ایجاد کنیم تا گردشگران به سمت گردشگری مقاومت جذب شوند.

استاندار بوشهر خواستار تشکیل کارگروهی برای تقویت گردشگری مقاومت در استان بوشهر شد و گفت: باید کارگروهی تخصصی برای تقویت و تسهیل روند شکل گیری گردشگری مقاومت در استان بوشهر ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز