خبرگزاری کار ایران

حادثه مدارس کاشان و سمیرم در حال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۲۴۱

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان درباره اخبار منتشر شده در خصوص دانش‌آموزان سمیرمی و کاشانی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزشو پرورش استان اصفهان، در مدرسه بانوامین شهر حنای شهرستان سمیرم، ۹ نفر از دانش‌آموزان یکی از کلاس‌های این مدرسه با ابراز علائمی از قبیل سردرد و حالت تهوع از مسؤولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند که با همکاری مرکز بهداشت و اورژانس تحت بررسی قرار گرفتند و به مرکز بهداشت شهر حنای سمیرم منتقل شدند.

 پس از بررسی و معاینات، ۳ نفر از دانش‌آموزان با حال مساعد ترخیص و ۶ نفر دیگر نیز جهت درمان تکمیلی به بیمارستان سمیرم منتقل شدند.

لازم به ذکر است، علت این موضوع در حال بررسی است.

در هنرستان کتابچی شهر کاشان نیز صبح روز گذشته پس از ورود دود ناشی از آتش در مجاورت مدرسه به داخل یکی از کلاس‌های درس، تعدادی از دانش‌آموزان برای اطمینان از این موضوع که دچار مشکل خاصی نشده باشند، برای بررسی‌های بیشتر به‌وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و تحت معاینات پزشکی قرار گرفتند.

در این اطلاعیه از والدین و دانش‌آموزان خواسته شده تا به اخبار کذب و شایعات که با هدف ایجاد دلهره، استرس و سلب اعتماد از محیط آموزشی در حال انتشار استتوجه نکنند و آرامش خود و فرزندان را حفظ کنند.

امروز نیز گزارش هایی مبنی بر حادث شدن این اتفاق در مدرسه دخترانه پیام شاهد اصفهان منتشر شده است.

صبح امروز در مدرسه پیام شاهد شهر اصفهان، تعدادی از دانش‌آموزان پس از استشمام بو و اظهار سوزش گلو از مسئولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند و پس از آن مسئولان مدرسه برای کسب اطمینان از سلامت دانش‌آموزان با اورژانس تماس گرفته و موضوع را بررسی کرده‌اند، بلافاصله پس از حضور اورژانس ۱۵ نفری که اظهار داشتند سوزش گلوی بیشتری دارند به مراکز درمانی منتقل شدند.

پس از بررسی و معاینات لازم، حال دانش‌آموزان مساعد است.

علت این موضوع نیز در حال بررسی است.

طبق شنیده ها چهارشنبه هفته گذشته نیز تعدادی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه دانشگاه صنعتی اصفهان با مشکل مسمومیت مواجه شده بودند. البته تا این لحظه آموزش و پرورش اصفهان در این مورد خبری منتشر نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز