خبرگزاری کار ایران

شیراز بر قله فوتبال زیر هجده‌ سال کشور/ پیشگامان شیراز قهرمان ایران شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۰۶۶

تیم فوتبال پیشگامان شیراز مقام قهرمانی لیگ برتر زیر 18 سال کشور در فصل ورزشى 1402_1401 را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، پرونده مسابقات لیگ برتر فوتبال 18 سال کشور در فصل ورزشی 1402_1401 با قهرمانی تیم پیشگامان شیراز و نایب قهرمانی ذوب آهن اصفهان بسته شد.

دیدار فینال لیگ برتر فوتبال 18 سال کشور بین تیم‌های پیشگامان شیراز و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه عطر سیب تهران برگزار شد.

در نیمه نخست پیشگامان با دو گل انوش بازیاری و ماهان اژدری در دقایق 17 و 42 با نتیجه دو بر صفر به رختکن رفت.

در نیمه دوم درحالیکه تیم شیرازی چندین موقعیت خوب و تک به تک را از دست داد، ذوب آهن تک گل خود را به ثمر رساند تا با نتیجه 2 بر 1 در برابر تیم خوب و با قدمت اصفهانی به برتری برسند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

تیم فوتبال پیشگامان شیراز برای رسیدن به فینال مسابقات از سد تیم های بزرگ، با امکانات و پرخرجی همچون تراکتورسازی تبریز، مس کرمان و ذوب آهن گذشته بود. 

در 13 مسابقه پیشگامان در مرحله گروهی و حذفی، تنها متحمل یک باخت شده و با کسب 12 برد با شایستگی و قاطعیت قهرمان کشور در رده زیر 18 ساله ها شد.

برای شکل گرفتن تیم فوتبال پیشگامان شیراز از ابتدا مربیان تیم به دنبال استعدادهای بومی رفته و موفق به کشف بسیاری از بازیکن طراز و باکیفیت استان فارسی شدند که در چند سال آینده نام بسیاری از آنان را در رده های مختلف ملی و تیم های بزرگ باشگاهی خواهیم شنید.

اعضای کادر فنی و مدیریتی تیم فوتبال پیشگامان شیراز به شرح زیر بوده است: مدیر عامل: محمد الهی،  سرمربی: محمد علی نصیری، مدیر فنی: جمشید غدیری، مربیان: محمد پورکمالی، محمد ملیحی، بدنساز: محسن بازیاری، مربی دروازبان ها: رضا تارخ، سرپرست: حمید رضا مهری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز