خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

فعال شدن خانه کارگر در تمام شهرستان های شمال کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۳۲۹

دبیر خانه کارگر مازندران از فعال شدن خانه کارگر در تمام شهرستان های شمال کشور خبر داد و گفت: باید برنامه ریزی شود که در سراسر شهرستان‌های شمال کشور دفتر خانه کارگر فعال شده و خانه کارگر توسعه یابد و خدمات بیشتری به قشر کارگر ارائه شود.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی در نشست منطقه‌ای دبیران اجرایی خانه کارگر و اعضای هیات اجرایی شمال کشور اظهار کرد: بهترین‌منابع ما حق عضویت است که سالم‌ترین و شیرین‌ترین منبع مالی برای خانه کارگر است.

وی افزود: براساس آیین‌نامه مصوب شد که خانه کارگر به صورت منطقه‌ای اداره شود و با مشاروت، کار و خرد جمعی، نقاط ضعف بیان و نقاط قوت برجسته‌تر و تقویت شود.

دریابیگی با بیان اینکه از نیروهای انقلابی و توانمند در خانه کارگر به کارگیری شده است، خاطر نشان کرد: همه تلاش ما برای توسعه خانه کارگر و تلاش برای رفع مشکلات است.

دبیر خانه کارگر مازندران گفت: در منطقه شمال ودر استانهای گیلان و گلستان ، در حال حاضر یک دفتر خانه کارگر فعال است و باید برنامه ریزی شود که در سراسر شهرستان‌ها دفتر خانه کارگر داشته باشیم تا مشکلات این قشر برطرف و از تردد به شهرهای دیگر جلوگیری شود.

به گفته دریابیگی، شهرهای کارگری همچون لاهیجان، بندرانزلی، گنبد و... برنامه ریزی شود. تا بر اساس برنامه دراز مدت در همه شهرستان‌هایی که تشکلات کارگری و کانون بازنشستگان دائر است، دفتر خانه کارگر هم ایجاد و دائر شود.

وی افزود: هم اکنون مازندران ۴ خانه کارگر دارد و باید تلاش کنیم تا در بابل و سوادکوه هم راه اندازی و خانه کارگر را توسعه داده و خدمات بیشتری به کارگران ارائه دهیم و استان‌های شمالی هم باید خانه‌های کارگر خود را در شهرستان ها فعال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز