خبرگزاری کار ایران

به دلیل پرداخت نشدن مطالبات هشت ماهه؛

کارگران شهرداری مقابل استانداری یاسوج تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۸۲۹

تعداد زیادی از کارگران شهرداری یاسوج برای هشت ماه حقوق معوقه خود جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، درحالی که به تعطیلات نوروزی نزدیک می شویم و مردم از هم اکنون به فکر تهیه و تدارک ملزومات سفر در این تعطیلات هستند اما کارگران شهرداری یاسوج از پرداخت نشدن مطالبات هشت ماهه خود ناراحت و معتقدند با روند کنونی، نمی توانند برای خانواده خود تعطیلات نوروزی شادی آوری را پیش بینی کنند.

یک کارگر شهرداری یاسوج با اظهار تأسف از اینکه هیچ مسئولی پاسخگوی دغدغه ها و نگرانی های آنان نیست، اظهارداشت: خودتان می دانید که در هشت ماهه گذشته، تورم چه میزان افزایش یافته و اختلاف ارزش پولی که امروز به ما می دهند با ارزش پولی که باید هشت ماه قبل به ما می دادند زمین تا آسمان است.

او با تاکید براینکه دیگر روی مان نمی شود در چشم زن و بچه های خود به دلیل فقر و نداری نگاه کنیم، خاطرنشان کرد: هرکدام از این کارگران زن و چند فرزند داشته که برای امرار معاش آنها، مشکلات گسترده ای وجود دارد.

یک کارگر دیگر شهرداری یاسوج با بیان اینکه 20 سال است کارمند دفتری هستم و هشت ماه است که حقوق نگرفته ام، یادآورشد: از سال 82 تاکنون نیروی قراردادی هستم، فلان کارگر چون پسر یا برادر فلان مسئول است حقوقش را سر وقت می گیرد اما به ما نه حقوق می دهند و نه مساعده.

یک کارگر معترض شهرداری یاسوج هم سابقه کاری خود در شهرداری این شهر را 19 سال عنوان و اظهار داشت: از مهرماه تاکنون می خواهند حقوق یک برج را بدهند و دهها بار هم قول پرداخت داده اند اما تاالان یک ریال پرداخت نشده است.

یکی از کارگران آتش نشانی شهرداری یاسوج هم، پرداخت نشدن حقوق خود و سایر کارگران شهرداری را تأسف بار خواند و ادامه داد: در تجمع امروز همه ما کارگران شهرداری  از وضعیت پرداخت حقوق ها ناراضی هستیم.

یک پاکبان مُعترض هم از ناامیدی خود و همکارانش از شهرداری یاسوج خبرداد و اظهارداشت: هشت ماه است که حقوقی نگرفته ایم و هیچ اُمیدی هم نداریم چراکه  مسئولان  شهرداری  پاسخگوی ما نیستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، تا زمان ارسال گزارش، تعدادی از کارگران به نمایندگی از سایر همکاران شان با باقر شریفی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری کهگیلویه و بویراحمد نشستی برگزار کردند.

حدود 400 کارگر در شرکت های مختلف تحت نظارت شهرداری یاسوج مشغول به کارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز