خبرگزاری کار ایران

برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۴۳۵

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ااز کرمانشاه ، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، با حضور اقشار مختلف مردم ، از ساعت ۱۰ صبح امروز(شنبه)، از مسیر میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان آزادی کرمانشاه برگزار شد.

کرمانشاهیان حاضر در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران، و پلاکاردهای حاوی شعارهای انقلابی همچون ما تا آخر ایستاده‌ایم، ، در مسیر راهپیمایی حضور پیدا کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه و ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده حمایت خود را از جمهوری اسلامی ایران و انزجارشان از استکبار جهانی را نشان دادند. 

گلباران مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، پخش سرودهای انقلابی، اجرای سرود توسط گروه ۱۳۵۷ نفری دانش آموزی، برپایی میزهای خدمت از سوی دستگاه‌ها و ادارات و ایستگاه‌های فرهنگی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه از نکات مورد توجه راهپیمایی امسال بود. 

حضور عشایر با لباس محلی، حضور گروه‌های ورزشی و نمایشی در مسیر راهپیمایی، برپایی سیاه چادر عشایری و... از دیگر جلوه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه بود.

سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز کرمانشاه عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه مجلس بود.

در پایان نیز قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن امسال قرائت و به تایید حضار رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز