خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

واحدهای تولیدی صرفه جو در حامل‌های انرژی از تخفیفات قانونی بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۷۶

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در مکاتبه‌ای با اداره کل امور مالیاتی و شرکت‌های خدمات رسان استان خواستار استفاده از ارفاقات و تخفیفات قانونی برای واحدهای تولیدی‌ای شد که در بحث صرفه جویی و استفاده از حامل‌های انرژی با تصمیمات استانی همکاری لازم را داشتند.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی گفت: با آغاز فصل سرما و افزایش برودت هوا و در راستای پیشگیری از افت فشار گاز در بخش خانگی و شهری، گاز واحدهای تولیدی در برنامه زمانبندی قطع شد و این واحدهای تولیدی و صنعتی با این تصمیم استانی همکاری لازم را داشتند و در این شرایط حقوق کارگران را نیز علی‌رغم تعطیلی پرداخت کردند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: از آنجایی که حمایت همه جانبه از بخش صنعت در دستور کار تمامی دستگاه‌ها و نهادها قرار دارد؛ در مکاتبه‌ای به اداره کل امور مالیاتی و شرکت‌های خدمات رسان استان اعلام شد که شرکت‌هایی که در بحث صرفه جویی حامل‌های انرژی همکاری داشتند از حمایت‌های قانونی بهرمند شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس واحدهای تولیدی موردنظر در محاسبه و اخذ عوارض مالیاتی و همچنین پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز از حمایت‌های قانونی در قالب ارفاقات، تخفیفات و یا تقسیط هزینه‌ها استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز