خبرگزاری کار ایران

ایجاد اشتغال 700نفر با افتتاح میدان تره بار و پایانه صادراتی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۷۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در آیین افتتاح میدان میوه و تره بار و پایانه صادراتی زنجان ، گفت: افتتاح این طرح ها، برای حدود ۷۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنااز زنجان، روح الله حسنی، در آیین افتتاح میدان میوه و تره بار و پایانه صادراتی زنجان به عنوان یکی از این طرح های آماده بهره برداری، گفت: افتتاح این طرح ها، برای حدود ۷۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، ادامه داد: برای اجرای این طرح ها بیش از ۸۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی، افزود: ۲۰ پروژه آب و خاک شامل ۲۰ پروژه آبیاری تحت فشار و مرمت قنات ها، ۹ واحد گلخانه با ظرفیت تولید ۷۳۳ تن، ۶ طرح تولیدی دامی و چند واحد صنایع کشاورزی شامل سردخانه، فرآوری زیتون و بسته بندی حبوبات از جمله پروژه های افتتاح شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، با بیان اینکه بخش کشاورزی با چالش های کمبود آب و کیفیت خاک در استان مواجه است، گفت: تلاش می کنیم با رویکردها و تدابیر ویژه این موضوعات را مدیریت کنیم، از این رو پروژه های جدید بخش کشاورزی در استان با این رویکردها اجرا می شود.

میدان میوه و تره بار و پایانه صادراتی زنجان توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان در ۲۰ هکتار احداث شده است.

به گزارش ایلنا؛ امروز دوشنبه همزمان با دهه فجر با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان ۴۷ طرح کشاورزی در استان با اعتبار ۷۵۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز