خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مراکز علمی کاربردی خانه کارگر:

بیش از ۱۳ هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی خانه کارگر درحال تحصیل هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۴۶۸

رئیس ستاد مراکز علمی کاربردی خانه کارگر گفت: بیش از۱۳ هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی خانه کارگر درحال تحصیل هستند و مرکز علمی کاربردی خانه کارگرگرگان امکانات بسیارخوبی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان، احمد محجوب در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه علمی کابردی خانه کارگر استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ مرکز علمی کاربردی در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و ۳ دانشگاه به دلیل نداشتن فضای مناسب فعلا توقف دوره دارد.

وی ادامه داد: مرکز علمی کابردی خانه کارگر گرگان امکانت بسیار خوبی دارد متاسفانه  ولی در موضوع جذب دانشجو در رتبه‌های پایین قرار دارد و همه باید کمک کنند موضوع جذب دانشجو را در اولویت قرار دهند.

وی تصریح کرد: باید دانشگاه علمی کابردی خانه کارگر حداقل ۸۰۰ دانشجو داشته باشد که با روش‌های جدید می‌توان این کار را انجام داد.

محجوب بیان کرد: اکثر دانشجویانی که در دانشگاه خانه کارگر فارغ التحصیل می شود در رشته خودشان مشغول به کار می شوند و همچنین خانه کارگر با صنعت ارتباط دارد باید اقدماتی انجام شود که دانشجو بعد از فارغ التحصیلی مشغول به کار شود.

در پایان علی قزلسفلو به عنوان سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی خانه کارگر گلستان معرفی و از خدمات محمد ابراهیم زنگانه نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز