خبرگزاری کار ایران

‍ معاون راهداری استان کرمانشاه خبر داد؛

بازگشایی ۳۵۹ راه روستایی در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۹۷۰

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: اکنون تمام راه های روستایی استان بازگشایی شده و تردد در آن برقرار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علی سلیمی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و همت جهادی راهداران، عملیات برف‌روبی راه های روستایی اجرا و بازگشایی تمامی محورهای برف گرفته استان انجام شده است.

وی ادامه داد: بارش برف در برخی محورهای روستا‌یی به بیش از ۱ متر رسیده بود و مشکلاتی را برای تردد روستاییان و انجام عملیات برف‌روبی ایجاد کرده بود، که با انجام ۱۶۰۰ کیلومترباند عملیات برف‌روبی تمامی محورهای روستایی بازگشایی شده است.

معاون راهداری استان کرمانشاه افزود: برای باز‌گشایی ۳۵۹ راه روستایی؛ ۵۴ دستگاه ماشین آلات راهداری، ۶۵ نفر نیروی راهدار و ۶۱۰ تن شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

سلیمی با بیان اینکه عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای اصلی و شریانی بصورت مرتب انجام می شود افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته عملیات برف روبی و نمک‌پاشی در ۹۶۰ کیلومترباند از جاده های استان کرمانشاه با به کارگیری ۵۳ نفر نیروی راهدار، ۳۳ دستگاه ماشین آلات و مصرف ۴۱۵ تن شن و نمک جهت جلوگیری از یخ‌زدگی انجام شده است. 

وی در پایان گفت: هموطنان در صورت نیاز به انجام سفرهای ضروری، لازم است قبل از عزیمت به سفر از طریق سامانه ۱۴۱ (تلفن ،تارنما و نرم افزار کاربردی تلفن همراه) مرکز مدیریت راه ها از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز