خبرگزاری کار ایران

در مراسم، کلنگ زنی طرح توسعه شرکت دانش بنیان مطرح شد؛

شرکت ایران ترانسفو زمینه اشتغال بیش از 5هزار نفر را در کشور فراهم کرده است/شرکت ایران ترانسفو دارای 8شرکت دانش بنیان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۳۳۳

رئیس کل دادگستری استان زنجان، با اشاره به فعالیت گروه تولیدی، صنعتی شرکت ایران ترانسفو در استان، گفت: این گروه زمینه اشتغالزایی برای بالغ بر 5هزار نفری را به صورت مستقیم و غیر ستقیم در حوزه های مختلف تولیدی، اقتصادی، فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ظهر امروز حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در مراسم کلنگ زنی، طرح توسعه شرکت دانش بنیان شرکت (شرکت توسعه پست های ایران ترانسفو در شهرک) واقع صنعتی علی آباد زنجان، به مناسبت اولین روز دهه فجر، با اشاره به ایجاد زمینه اشتغالزایی 100 نفر نیروی کار در این طرح توسعه ای، اظهار داشت: اقتصاد در معنای واقعی خود نباید در انحصار دولت باشد.

رئیس کل دادگستری استان، با بیان اینکه نقش  بخش خصوصی در حوزه تولید و اقتصاد انکار ناپذیر است ، ادامه داد: سهم بخش خصوصی در حوزه تولید، اقتصاد و اشتغال در کشو ر و استان مطلوب بوده است.

وی، با اشاره به فعالیت های ملی و بین المللی گروه تولیدی، صنعتی شرکت ایران ترانسفو در استان زنجان، گفت: این گروه صنعتی دراستان زمینه فعالیت اقتصادی بالغ بر 5هزار نفر به صورت مستقیم و غیر ستقیم در حوزه های مختلف تولیدی، تجاری فراهم کرده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، یادآور شد: این مجموعه تولیدی با تولید انواع تابلو های فشار بعنوان تامین و توزیع کننده برق و نیرو است که شاهد تولید 40هزار مگاواتی نیرو در این  زمینه هستیم.

صادقی نیارکی، تاکید کرد: در حال عبور از مونتاژ به سمت تولیدات داخلی با همراهی شرکت های دانش بنیان هستیم که همه باید دنبال هم افزایی دراین خصوص باشند.

 به گفته رئیس کل دادگستری استان زنجان، شرکت ایران ترانسفو در زنجان دارای 8شرکت دانش بنیان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز