خبرگزاری کار ایران

رودخانه‌های قزوین سیلابی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۶۶۴

شرکت آب منطقه‌ای قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها خبر داد و نسبت به نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و سازه‌های آبی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، باتوجه به اعلام هواشناسی و افزایش شدت بارش‌ها تا پایان هفته در قزوین، شرکت آب منطقه‌ای با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به سیلابی شدن رودخانه‌های استان هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع تمام هم استانی‌های عزیز می‌رساند مردم استان می‌رساند برابر با اخطاریه‌ها و اعلام هشدار نارنجی توسط اداره کل هواشناسی استان، احتمال وقوع بارش‌هایی با شدت نسبتا بالا از روز دوشنبه 10 تا روز پنجشنبه 13 بهمن ماه در مناطق مختلف استان بویژه در شهرستان‌های آبیک، البرز، قزوین و تاکستان احتمال آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن روخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد.

بنابراین از تمامن مردم شریف استان درخواست می‌گردد از هرگونه نزدیک شدن و تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، آبراهه‌ها، دریاچه سد نهب و زیاران و دیگر تاسیسات آبی و نقاط پرخطر جدا خودداری کرده و ضمن خارج کردن ماشین آلات و ادوات پیمانکاری از بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها جهت آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی موارد ایمنی را کاملا رعایت کنند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز