خبرگزاری کار ایران

مدیر امور منابع آب شهرستان سقز خبر داد:

تخلیه اضطراری تعدادی از منازل روستای میرده در شهرستان سقز

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۳۰

مدیر امور منابع آب شهرستان سقز تاکید کرد: با هماهنگی دادستان مرکز استان و همکاری دادستان سقز دستور قضایی تخلیه منازل روستای میرده در حاشیه مخزن سد چراغ ویس صادر شد.

به گزارش ایلنا، عباس جاوید با اعلام این خبر گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی از چند روز قبل تمهیداتی برای جلوگیری از بروز بحران در حاشیه سد چراغ ویس و به ویژه روستای میرده صورت گرفته است.

وی افزود: در این رابطه با هماهنگی دادستان مرکز استان و همکاری دادستان شهرستان سقز، هماهنگی لازم جهت تخلیه اضطراری تعدادی از منازل روستای میرده که در معرض آب گرفتگی هستند، انجام و با کمک بخشداری مرکزی، شورا و دهیاری میرده مکان هایی برای اسکان موقت در نظر گرفته شده و مردم نیز جهت جابجایی اضطراری اعلام آمادگی و همکاری کرده‌اند.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین در خصوص سایر روستاهای شهرستان سقز که در مجاورت رودخانه‌‌ها قرار دارند و خطر سیل احتمالی آنها را تهدید می‌‌کند، از طریق رسانه‌‌ها و فضای مجازی و همچنین با مراجعه حضوری همکاران در محل تذکرات و راهنمایی‌‌های لازم داده شده است.

جاوید افزود: با هماهنگی‌‌های صورت گرفته مابین مدیریت ستاد بحران شهرستان و شرکت آب منطقه‌‌ای کردستان و همچنین شرکت آبفای کردستان، آمادگی جهت تأمین مجدد آب شرب سقز از سد شهید کاظمی در صورت قطع آب از سد چراغ ویس ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز