خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

هلال احمر غرب کرمانشاه با وقوع زمین لرزه سومار به حالت آماده باش درآمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۷۷۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: نیروهای امدادی این جمعیت در غرب کرمانشاه با وقوع زمین لرزه ۴.۳ریشتری عصر امروز در بخش مرزی سومار به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش ایلنا، «محمدباقر محمدی» عصر شنبه در گفت و گویی افزود: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر عصر امروز شنبه در ساعت ۱۷ و ۲۳ دقیقه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین بخش مرزی سومار در استان کرمانشاه را لرزاند.

وی اظهار کرد: در پی این حادثه تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان‌های گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب به حالت آماده باش درآمدند و یک تیم ارزیاب به منطقه حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست، به محض دریافت گزارش‌های اولیه اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از موسسه ژئوفیزیک زلزله‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر عصر امروز بخش مرزی سومار را لرزاند که این زلزله در ۲۳ کیلومتری سومارکرمانشاه، ۳۵ کیلومتری زرنه و ۴۱ کیلومتری چوار در ایلام به وقوع پیوست که تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع هرگونه تلفات جانب و مالی در پی وقوع آن گزارش نشده است.

بخش سومار در فاصله ۹۰ کیلومتری شهر قصرشیرین واقع شده و با عراق ۸۶ کیلومتر مرز مشترک دارد. این بخش دارای ۲ شهر سومار و نفت شهر و ۱۳ روستا است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارای ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز