خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

سارق حرفه‌ای منازل توسط پلیس قزوین دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۳۹۴

فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای سابقه‌دار که از منازل در قزوین و چند استان سرقت می‌کرد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در استان و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، کارآگاهان پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران با به کارگیری شگردهای پلیسی و انجام اقدامات فنی، پی به دست داشتن یکی از سارقان حرفه‌ای در این سرقت‌ها برده و محل تردد وی را تحت نظر قرار دادن.

وی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، مخفیگاه این سارق در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی، متهم در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر و به پلیس آگاهی استان قزوین منتقل شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به 50 فقره سرقت منزل با همکاری 2 نفر از هم دستان خود در قزوین و استان‌‎های همجوار اعتراف کرده، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان بیش از هزار قلم اموال سرقتی اعم از طلاجات، لوازم و اشیا قیمتی و گرانبها، 3 جفت پلاک جعلی خودرو و 2 دستگاه خودرو سواری کوئیک و ساینا کشف شد.

وی با بیان اینکه اعضای دیگر این باند هم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد، یادآور شد: با توجه به جابجایی مکرر این سارقان و انجام سرقت در استان‌های مختلف، هموطنانی که منازل آن‌ها در قزوین و استان‌های همجوار مورد سرقت قرار گرفته می‌توانند برای شناسایی سارقان و اموال خود به پلیس آگاهی قزوین مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز