خبرگزاری کار ایران

صدرنشین لیگ یک این بار به تساوی رضایت داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۸۵۰

صدر نشین لیگ یک در هفته نوزدهم رقابت‌ها توانست با نتیجه یک بر یک مقابل تیم دریا کاسپین بابل به نتیجه تساوی دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در هفته نوزدهم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور، شمس آذر قزوین در ورزشگاه سردار آزادگان میزبان دریا کاسپین بابل بود.

نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، مهرداد حیدری در دقیقه 15 اولین گل را برای دریا بابل به ثمر رساند و رحمان جعفری هم که در لیگ درخشش خوبی داشته در دقیقه22 توپ را برای شمس آذر روانه دروازه حریف کرد.

در نیمه دوم اما تلاش بازیکنان برای رسیدن به گل به نتیجه نرسید و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید و این اولین تساوی شمس آذر در بازی خانگی است.

در هفته دوم لیگ شمس آذر با نتیجه 2 بر یک دریا بابل را شکست داده بود.

در هفته گذشته شمس آذر به دلیل عدم حضور تیم خوشه طلایی در زمین بازی، 3 امتیاز بازی را کسب کرده بود.

درحال حاضر شمس آذر با 38 امتیاز با اقتدار در صدر جدول قرار دارد و تمام بازی‌های خانگی را با موفقیت پشت سرگذاشته و درمجموع 11 برد، 5 تساوی و 2 باخت را در کارنامه لیگ به ثبت رسانده است.

میزان اختلاف امتیاز شمس آذر با استقلال خوزستان که در برد در این هفته با 30 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت، 8 امتیاز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز