خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا - تایلند؛

صعود استقلال به نیمه‌نهایی آسیا؛ بوریرام تسلیم شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۶۱

دیدار تیم‌های بوریرام تایلند و استقلال با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

دیدار تیم‌های بوریرام تایلند و استقلال با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند تا حریف اف سی سئول در نیمه‌نهایی شود.

به گزارش ایلنا، در دیدار برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه نیوآی‌موبایل به مصاف بوریرام یونایتد تایلند رفت که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و استقلال موفق شد با این نتیجه جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کند که در این مرحله باید به مصاف اف سی سئول کره‌خواهد رفت. در این بازی اوسمار در دقیقه ۳۸ برای بوریرام حنیف عمران‌زاده(۵۳) و آندرانیک تیموریان(۹۲) برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال نیمه‌نخست این دیدار را با ترکیب سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، خسرو حیدری(محمدمهدی نظری)، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان(لاوره)، پژمان نوری(فرهاد مجیدی) و محمد قاضی بازی آغاز کرد که این بازی در دقایق نخست پر از اتفاقات و درگیری بود که البته دو تیم راهی به دروازه یکدیگر پیدا نکردند و استقلال بازی را محتاطانه دنبال می‌کرد. بالاخره در دقیقه ۳۷ بوریرام موفق شد دروازه استقلال را باز کند. ضربه کرنر بازیکن تایلند درست روی سر اوسمار باربا فرود آمد و این بازیکن به راحتی با ضربه‌ای دقیق دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.

بعد از به ثمر رسیدن این گل بوریرامی‌ها دست به کنترل بازی زدند و بیشتر توپ را در زمین مسابقه به چرخش در می‌آوردند تا نیمه را به پایان برسانند و به فکر پیاده کردن تدابیر تازه سرمربی جدید خود باشند. این دیدار در نیمه نخست بعد از ۳ دقیقه وقت اضافه با برتری حریف تایلندی به پایان رسید.

در نیمه دوم امیر قلعه‌نویی با آوردن فرهاد مجیدی به جای پژمان نوری بازی را هجومی آغاز کرد و بالاخره خیلی زود هم آبی‌پوشان موفق شدند گل مساوی را به ثمر برسانند. ارسال تیموریان از سمت راست بر روی سر حنیف عمران زاده فرود آمد و این بازیکن بلند قامت با پروازی دیدنی توپ را از زیر دستان دروازه‌بان بوریرام به تور دروازه دوخت تا کار را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۵۸ فرهاد مجیدی می‌توانست برای دومین بار دروازه تایلندی‌ها را فرو بریزد. خسرو حیدری از سمت راست نفوذ کرد و سانتر زیبایی را برای فرهاد مجیدی فرستاد که ضربه برگردان مجیدی را مدافع بوریرام به کرنر فرستاد تا اه از نهاد نیمکت استقلال بلند شود. در دقیقه ۶۱ خطای بدی را مدافع شماره ۲ تایلند بر روی تیموریان انجام داد که به شدت مورد اعتراض این بازیکن جنگنده استقلال قرار گرفت.

درادامه بازی بوریرامی‌ها چندین موقعیت را داشتند که دروازه استقلال را باز کنند ولی مدافعان استقلال هوشیارانه به دفاع پرداختند و بالاخره در دقیقه ۹۲ آندرانیک تیموریان موفق شد گل برتری آبی‌پوشان را با ضربه‌ای دیدنی از پشت محوطه جریمه به ثمر برساند تا آب سردی باشد بر پیکره نماینده تایلند.

در ادامه تلاش‌های بوریرام به نتیجه‌ای نرسید و این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید تا نماینده کشورمان با صعود از این مرحله حریف اف سی سئول در نیمه نهایی شود.

در دیگر دیدارهای این مرحله تاکنون این نتایج رقم خورده است:

اف سی سئول(صفر) - الاهلی(صفر) - اف سی سئول با برتری ۲ بر یک صعود کرد.

بوریرام تایلند(یک) - استقلال(۲) - استقلال با برتری ۳ بر یک صعود کرد.

لخویا(یک) - گوانگژو چین(۴) - گوانگجو به نیمه نهایی رسید

الشباب(۲) - کاشیوا ریسول(۲) - کاشیوا در مجموع با تساوی ۳-۳ و گل زده بیشتر صعود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز