خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

از سرمایه گذاری‌های خارجی استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۵۹۸

استاندار فارس گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان فارس برای همکاری و همراهی با سرمایه گذاران آماده هستند، و هیچ مانعی در این مسیر وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه در دیدار با یکی از سرمایه گذاران خارجی در استان، به سابقه‌ تاریخی تجارت مردم ایران بویژه با کشورهای آسیایی اشاره کرد و گفت: از سرمایه گذاری کشورها خصوصا ملت های دوست استقبال می کنیم و یقینا همه موانع احتمالی را نیز برطرف می کنیم؛ با خیال راحت و اعتماد کامل در این زمینه اقدام کنید.

وی با بیان اینکه ظرفیت های مختلفی در استان برای سرمایه گذاری وجود دارد، اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی استان برای همکاری و همراهی با سرمایه گذاران آماده هستند و هیچ مانعی در این مسیر وجود نخواهد داشت. یقینا همه موانع احتمالی را نیز برطرف می کنیم؛ با خیال راحت و اعتماد کامل در این زمینه اقدام کنید.

ایمانیه همچنین به تعداد بالای شهرستان فارس اشاره کرد و افزود: هر شهرستان این استان دارای ظرفیت های متنوعی درحوزه های صنعتی، کشاورزی، معدنی، تاریخی، تفریحی و گردشگری است که زمینه ایجاد صنایع تبدیلی و تشکیل هلدینگ های سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

استاندار فارس تصریح کرد: باوجود اینکه تحریم ها اثراتی داشته است: اما ملت ایران همچنان قوی، پرقدرتمند و پرانگیزه در جهت رسیدن به آرمان های خود طی طریق می کند؛ تاریخ ثابت کرده پیروزی نهایی با ملت ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز