خبرگزاری کار ایران

برگزاری دو رویداد مهم اقتصادی بین المللی از ۲۶بهمن در عشق آباد ترکمنستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۲۲۲

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: از ۲۶بهمن ۱۴۰۱ دو رویداد مهم اقتصادی به میزبانی کشور ترکمنستان و در عشق آباد پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سعید صیفی در این خصوص اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران همزمان با هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور از ۲۶ تا ۲۸بهمن در عشق آباد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تهران و عشق آباد به عنوان دوکشور دوست و همسایه با تاریخ، فرهنگ و تمدن قدیمی و کهن فرصت های بسیاری برای افزایش همکاری های مشترک درحوزه های اقتصادی دارند، افزود: با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تقویت تعاملات در حوزه های اقتصادی، گسترش روابط تجاری دو کشور در بخش نفت و گاز، خدمات فنی و مهندسی، افزایش سرمایه گذاری های خارجی و هم افزایی اقتصادی در حوزه های مختلف موجب ایجاد روابط راهبردی می شود.

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران همچنین در خصوص بخش های مختلف نمایشگاه گفت: بخش های نمایشگاهی شامل نفت و گاز و مشتقات نفتی، پتروشیمی، خدمات فنی و مهندسی، شوینده و بهداشتی، صنعت بیمه، بانکداری و بورس، تولید ابزار و ماشین آلات، نوشیدنی و غذایی، تجهیزات پزشکی و دارویی و سلامت، کشاورزی و کود اوره، رنگ و روغن، شیمیایی، کاشی و سرامیک و سرویس های بهداشتی، آلومینیوم و صنایع فلزی، مصالح ساختمانی، ذوب آهن، فولاد، چوب، لوله سازی، نساجی و بافندگی، صنایع سلولوزی، غذایی، دام و طیور، بسته بندی و چاپ، کاغذ و پالپ، ماشین های معدنی، سیمان، خودروسازی و قطعات، شرکت های حمل ونقل بین المللی، واگن سازی، لاستیک سازی، رایانه، آرایشی و بهداشتی و... است.

وی ادامه داد: چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان که با برگزاری هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور همزمان شده است، از ۲۶ تا ۲۸بهمن ماه سال جاری و به همت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی مشهد و همراهی و همدلی حوزه های مرتبط به ویژه سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، در شهر عشق آباد برگزار خواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به اینکه برگزاری این دو رویداد مهم اقتصادی بین دو کشور دوست و همسایه فرصتی عالی برای تولید کنندگان، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این نمایشگاه درکنار ثمرات ویژه‌ای که دارد می تواند باعث معرفی محصولات مختلف و باکیفیت تولید کشور، ایجاد و گسترش بازارهای فروش در راستای رشد و توسعه صادرات غیرنفتی و انتقال دانش فنی، توانمندی ها و تجربه های ارزشمند موجود شود.

چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد ترکمنستان از ۲۶تا۲۸بهمن ماه جاری باحضور جمع زیادی از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی و همچنین تعدادی از وزرا و مدیران ارشد حوزه‌های مختلف کشور همزمان با هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دوکشور برگزار خواهد شد که فرصت خوبی برای معرفی تولیدات باکیفیت داخلی است.

علاقمندان می توانند باتوجه به زمان اندک باقیمانده ،جهت ثبت نام و حضور در این نمایشگاه ازطریق شماره های؛ ۰۵۱۳۵۰۵ - ۰۵۱۳۵۰۱۷۵۶۰ - ۰۵۱۳۵۰۱۸۰۰۰ اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز