خبرگزاری کار ایران

ارائه آمار متناقض مسئولان از آسیب دیدگان زلزله خوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۴۴۱

در پی وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری ظهر امروز در شهرستان خوی مسئولان آمار متناقضی از مصدومان این زمین لرزه به خبرنگاران ارائه دادند.

به گزارش ایلنا، حوالی ظهر امروز -چهارشنبه 28 دی ماه-  زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۴ ریشتر شهرستان خوی در آذربایجان غربی را لرزاند.

پس از وقوع این زمین لرزه مسئولان  آمار متناقضی از مصدومان و مناطق آسیب دیده  به خبرنگاران ارائه دادند.

حمید محبوبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران آمار مصدومان این زمین لرزه را ۱۲۰  نفر عنوان کرد و گفت: زمین لرزه به ۱۲ روستای این شهرستان هم خسارت وارد کرده است.

همچنین مجتبی قمر رئیس اورژانس شهرستان خوی نیز در گفت و گو با خبرنگاران مصدومان این زمین لرزه را ۲۱ نفر عنوان کرد و گفت: مصدوم بدحال وجود ندارد و بیشتر آسیب دیدگان به دلیل فرار دچار مصدومیت شدند.

سالم خوبی مدیر بحران شهرستان خوی نیز در گفت گو با خبرنگاران  مصدومان زمین لرزه خوی را  ۶۰ نفر عنوان کرد و گفت: ارزیابی در مناطق زلزله‌زده ادامه دارد.

وی افزود: همچنین در این زمین لرزه به ۱۵ روستای این شهرستان آسیب وارد شده است.

همچنین پس از وقوع زمین لرزه در خوی، روابط عمومی شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به وقوع زلزله در حوالی شهرستان خوی، خطوط ۲۰ کیلوولت برق در پایداری کامل بوده و گزارشی از قطعی برق در سطح خطوط نداریم.

سایر موارد قطعی‌های احتمالی برق در خطوط فشار ضعیف در دست بررسی است و خسارت احتمالی نیز گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز