خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

کشف ۴۸قبضه اسلحه در سرپل ذهاب/اجازه ناامن کردن جامعه را نمی دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۸۱۹

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۴۸قبضه اسلحه در سرپل ذهاب خبر داد و گفت: اجازه نمی دهیم عده ای با هر نیت و انگیزه ای باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سرپلذهاب خبر داد و اظهار کرد: از اعضای این باند ۴۷ قبضه کلت کمری یک قبضه اسلحه شکاری و ۳۳۵ عدد فشنگ کشف شد.

وی افزود: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی سرپلذهاب مبنی بر اینکه اعضای یک باند تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات وارد شهرستان کرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سلاح‌های غیرمجاز در یکی از محلات شهر سرپل ذهاب شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ٤٧قبضه کلت کمری و یک قبضه اسلحه شکاری ۱۱۲ تیغه خشاب و ۳۳۵ عدد فشنگ کشف شد.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به دستگیری یکی از اعضای باند از شناسایی دیگر اعضا و تلاش برای دستگیری آنها خبر داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز