خبرگزاری کار ایران

‌رئیس شورای شهر رشت خبر داد؛

معرفی رشت به عنوان سومین شهر صنایع دستی کشور در یونسکو/ گلایه رشتوندان از خاموشی معابر در نقاط مختلف شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۰۰۱

رئیس شورای شهر رشت از ثبت نام رشت به عنوان شهر صنایع دستی در یونسکو خبر داد و گفت: نام رشت بعد از اصفهان و شیراز به عنوان سومین شهر صنایع دستی کشور در یونسکو ثبت می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت،محمدحسین واثق کارگرنیا در شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تشکیل دومین نشست تخصصی گردشگری محور مقاومت در این شهر، بیان کرد: وجود شخصیت‌های مهم تاریخی در رشت همچون شهید میرزا کوچک خان جنگلی، ظرفیت ارزشمندی برای این شهر در حوزه تقویت گردشگری محور مقاومت است.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه گردشگری زیارتی در رشت مورد غفلت واقع شده است، گفت: وجود سردار جنگل و همچنین قرارگیری بارگاه خواهر امام رضا (ع) در رشت فرصت خوبی در گردشگری سیاحتی و زیارتی فراهم کرده که باید به آن توجه شود.

وی از ثبت نام رشت به عنوان شهر صنایع دستی در یونسکو خبر داد و افزود: نام رشت بعد از اصفهان و شیراز به عنوان سومین شهر صنایع دستی کشور در یونسکو ثبت می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به عملکرد موفق در مدیریت مصرف برق در تابستان امسال، بیان کرد: کاهش خاموشی برق در تابستان امسال نتیجه عملکرد خوب مدیریتی و مشارکت شهروندان بوده است.

واثق کارگرنیا با اشاره به گلایه رشتوندان از خاموشی معابر در نقاط مختلف شهر، بیان کرد: خاموشی معابر در تقاطع مختلف شهر رشت موجب آزرده خاطر شدن شهروندان شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز