خبرگزاری کار ایران

فرماندار بروجرد:

وضعیت موجود شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۱۶۱

فرماندار بروجرد با اشاره به توجه به ایجاد اشتغال و تولید ، گفت :وضعیت موجود بروجرد در زمینه ایجاد اشتغال مطلوب نیست.

به گزارش ایلنا، مسلم مرادی در جلسه شورای اشتغال شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه وضعیت موجود بروجرد در زمینه ایجاد اشتغال مطلوب نیست، اظهار داشت: با وجود اینکه در راستای ایجاد شغل دولت اعتبارات خوبی اختصاص داده، اما روند ایجاد اشتغال قابل قبول نیست و در این زمینه باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تولید و اشتغال جزو اولویت‌های مهم شهرستان است و همه باید در این حوزه گام بردارند، افزود: بانک‌ها نیز ملزم هستند تعداد وام‌های پرداختی فرزندآوری، مصوبات سفر رئیس جمهور و ودیعه مسکن را در قالب یک برنامه مشخص به کارگروه اشتغال شهرستان ارائه دهند.

فرماندار بروجرد اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان قطب صنعتی لرستان است انتظار می‌رود بانک‌ها تسهیلات صنایع و واحدهای تولیدی را هرچه سریع‌تر پرداخت کنند.

مرادی افزود: بانک‌ها برای رفع مشکلات نقش بسیار قوی دارند و می‌توانند برای حل مشکلات راهکار ارائه دهند.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود بانک‌های شهرستان با قرارگاه پشتیبانی و رفع موانع تولید همکاری کرده تا بخشی از مشکلات اشتغال در شهرستان برطرف شود.

فرماندار بروجرد بیان کرد: در جلسات بعدی، عملکرد بانک‌ها به‌صورت فایل پاورپوینت ارائه شود و سه بانکی که بیشترین رضایت و عملکرد را داشته باشند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی گفت: در چند سال گذشته دولت‌ها برای ایجاد اشتغال در حال پرداخت وام هستند که اگر این وام‌ها به‌ درستی مدیریت می‌شد در حال حاضر معضل بیکاری وجود نداشت.

فرماندار بروجرد بیان کرد: قرارگاه پشتیبانی و رفع موانع تولید در شهرستان تشکیل شده که خیلی از مسائل را می‌توان در این قرارگاه مرتفع کرد ، این امر سبب رفع موانع و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز