خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

قطع گاز ۵۸ دستگاه اجرایی پر مصرف در خراسان رضوی/الزام ادارات به رعایت الگوی مصرف گاز در زمستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۹۸۸

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: جریان گاز ۵۸ دستگاه اجرایی استان در روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ماه امسال به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف بهینه قطع شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن افتخاری در این خصوص افزود: ساختمان های اداری و آموزشی در روزهای تعطیل موظف به خاموش کردن وسائل گرمایشی هستند، ولی متاسفانه در بازدیدهای انجام شده سیستم گرمایش ۵۸ مجموعه بدون توجه به الگوهای مدیریت مصرف در حال فعالیت بود که جریان گاز این مراکز توسط تیم های پایش شرکت گاز قطع شد.

وی ادامه داد: در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته دوم دی ماه امسال بیش از یکهزار مورد بازدید از ادارات و موسسات دولتی استان توسط تیم های پایش شرکت گاز انجام شد که حاصل آن صدور ۱۹ اخطار و ۵۸ مورد قطع گاز بود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی درباره مدیریت مصرف بهینه گازطبیعی توسط مراکز دولتی، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند در طول زمستان، رعایت دمای رفاه ۲۱ درجه در فضای داخلی و ۱۸ درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده، روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از آغاز کار و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت پیش از پایان کار و خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل را مورد رصد و پایش دقیق قرار دهند.

وی اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود موج جدید سرما از روز سه شنبه ۲۰ دی ماه و کاهش دمای اکثر مناطق استان، مدیریت مصرف صحیح گاز باید در همه بخش‌ها به ویژه خانگی و عمومی مورد توجه قرار گیرد.

افتخاری گفت: از شهروندان تقاضا می‌کنیم در ایام سرد سال به جای زیاد کردن شعله وسائل گرمایشی از لباس مناسب در منزل استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز