خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:

تشکیل تعاونی‌ها راهکار مناسب برای برون رفت بسیاری از مشکلات کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۵۰۰

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تشکیل و ایجاد تعاونی ها راهکار مناسب برای برون رفت بسیاری از مشکلات بازنشستگان و کارگران است و باید با تشکیل تعاونی ها تصمیم گیری درست برای خود انجام و دولت را با خود همراه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدامین بابایی در دومین روز از یازدهمین گردهمایی و اردوی آموزشی کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران در مشهد مقدس اظهار کرد: فلسفه وجودی بازنشستگان وزارت تعاون و کار را معنا دار می کند و معتقدیم که باید به مسائل رفاهی و معیشت و مسکن توجه کرد.

وی افزود: تجربیات شما بازنشستگان باید بر روی کاغذ آمده و بررسی شود که چه گام هایی را برداشتید و تجربه کردید که ما بتوانیم نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کنیم که این از برنامه‌های مهم گام دوم انقلاب است.

وی یادآور شد: ما انقلاب کردیم تا فاصله طبقاتی را حذف کنیم، آیا این اتفاق افتاد؟ انقلاب سیاسی و فرهنگی کردیم اما در بحث اقتصادی چه کردیم؟!

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بخش تعاون و دولت براساس نظام سرمایه‌داری حذف شده است و فاصله طبقاتی در نظام سرمایه داری زیاد.

بابایی افزود: درون زا بودن، برون‌گرا بودن، دانش بنیان، مردمی و عدالت اجتماعی پنج اصل اقتصاد مقاومتی است و حوزه تعاون‌ می تواند همه این‌ موارد را کنار هم داشته باشیم و البته اینکه با تقویت بخش تعاون می توانیم‌ نظام سرمایه داری را کنترل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز