خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد خبرداد؛

پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی بلاعوض به بیماران سرطانی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۵۵۵

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 50 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به بیماران سرطانی این استان بعد از تحویل مدارک به این اداره کل و تایید در کمیته استانی خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، کیان دهراب پور در نشست رسانه ای از پرداخت 580 میلیون تومان به 92 بیمار سرطانی این استان طی سالجاری هم خبرداد و خاطرنشان کرد: ۹۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمان بیماران سرطانی در این سازمان پرداخت می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که برخی بیماران تحت پوشش هیچ بیمه حمایتی نیستند، آنها برای بیمه کردن خود و یا خانواده شان چه باید بکنند؟ هم ادامه داد: افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند می‌توانند با مراجعه به ۳۲ دفتر پیشخوان در سطح استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال دیگری که آیا بیمه سلامت استان، هزینه های درمان ناباروری را پرداخت می‌کند یا خیر؟ هم اظهار داشت: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج و بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران بر عهده بیمه سلامت است.

دهراب پور گفت: بیماران در صورت استفاده از مراکز درمانی خصوصی با ارائه فاکتور، معادل تعرفه دولتی، هزینه پرداختی را از این بیمه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز