خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بوئین زهرا:

راننده خودرو پیکان وانت قصد زیر گرفتن ماموران را داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۷۶۹

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: راننده خودرو پیکان وانت پس از توقف خودرو پلیس به قصد زیر گرفتن ماموران اقدام به رانندگی با دنده عقب نموده و با ایراد خسارت به خودرو سازمانی مجددا از محل متواری می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ وجیه‌الله عبدی  با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش دشتابی شهرستان بویین زهرا در نخستین ساعات بامداد امروز و هنگام گشت در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: راننده بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و بازدارنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرده و با انجام حرکات مارپیچ قصد منحرف کردن خودرو پلیس را داشت.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پس از طی مسافت طولانی و عدم توقف خودرو به ناچار و با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده و سپس لاستیک خودرو را هدف قرار دادند که راننده بدون توجه به تیراندازی و هشدار پلیس به مسیر خود ادامه داد که پس از طی مسافتی با توجه به گل آلود بودن مسیر، متوقف می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه راننده خودرو پس از توقف خودرو پلیس به قصد زیر گرفتن ماموران اقدام به رانندگی با دنده عقب نموده و با ایراد خسارت به خودرو سازمانی مجددا از محل متواری می شود، افزود: خودرو پلیس به علت خسارت وارد شده از تعقیب خودرو بازمانده و به وسیله یدک کش به مقر انتظامی منتقل می شود.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه در این تعقیب و گریز و با توجه به تاریکی شب و ناهمواری های مسیر، سرنشین خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از متواری شدن از محل، توسط راننده به بیمارستان منتقل ولی به رغم تلاش کادر درمان به علت خونریزی زیاد فوت کرده، خاطرنشان کرد: راننده خودرو نیز به علت ایراد خسارت به خودرو پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ عبدی تاکید کرد: با توجه به خبر فوق، رسانه‌های معاند که از هر فرصتی به دنبال سوء استفاده و ایجاد تنش و آشوب در جامعه هستند با انتصاب این موضوع به حوادث اخیر سعی در تشویش اذهان عمومی داشته که این امر تبدیل به یک سوژه نخ نما برای رسانه های معاند شده، اما مردم فهیم به طور قطع توجهی به آن نداشته و در این راستا دستور ویژه ای برای رسیدگی به موضوع و علل و عوامل حادثه صادر و بررسی زوایای پرونده با نظارت میدانی مقام قضایی تحت پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز