خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

کشف 51 کیلو تریاک در محور" اندیمشک - پلدختر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۶۴۷

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سوداگر مرگ و کشف 51 کیلو گرم در محور " اندیمشک - پلدختر" خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار یحیی الهی  در تشریح  این خبر اظهار داشت: در راستای طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر ، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه خودروی رانا مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته قاچاقچی مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یکدستگاه  خودروی رانا در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های  همجوار است.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: سرانجام تیمی از ماموران پلیس مواد مخدر استان پس از هماهنگی قضایی در محور "اندیمشک - پلدختر" موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن 51 کیلو گرم  تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار الهی در پایان با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این رابطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز