خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری رشت خبر داد؛

لایحه شورای شهر رشت برای اضافه کردن ۵۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی /برنامه ریزی برای احداث پارکینگ‌های جدید در سطح شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۶۲۰

سرپرست شهرداری رشت در همایش تخصصی شهر و ترافیک ضمن اشاره به لایحه شورای اسلامی شهر رشت برای اضافه کردن ۵۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: احداث پارکینگ‌های جدید در دستور کار شهرداری قرار دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت در  همایش و نشست تخصصی شهر و ترافیک با موضوع بررسی رفتار ترافیکی، نوآوری و افزایش بهره‌وری در حمل و نقل همگانی و برنامه‌ریزی و مدیریت تقاطع‌های شهری، گفت: شهر رشت فاقد سیستم حمل و نقل انبوه بر نظیر مترو و تراموا است بنابراین این مسئولیت به تنهایی بر دوش واحد تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری است.

یزدانی با بیان اینکه بنا به دلایلی و به رغم تلاشهای انجام شده حمل و نقل عمومی و انبوه بر شهر رشت تاکنون گسترش پیدا نکرده است اضافه کرد: با کمک و حمایت شورای اسلامی شهر رشت توانستیم بخشی از ناوگان اتوبوسرانی شهر رشت را نوسازی کرده و اتوبوسهای جدید خریداری شده را در چرخه حمل و نقل شهر قرار دهیم.

سرپرست شهرداری رشت ضمن اشاره به لایحه شورای اسلامی شهر برای اضافه کردن ۵۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: پارکینگ همواره جزو دغدغه‌های مهم شورای اسلامی شهر رشت بوده بنابراین با پیگیری‌هایی که انجام دادیم در مورد حدود چهار ملک و تبدیل آنها به پارکینگ به جمع‌بندی نهایی رسیدیم.

وی ضمن تاکید بر سازمان اتوبوسرانی رشت برای رسیدگی به معیشت رانندگان ابراز داشت: یکسری اتوبوس خریداری شده متعلق به شهرداری رشت چند سالی است که در قزوین بلاتکلیف مانده که شهرداری رشت و معاونت حمل و نقل حتما در این زمینه هم ورود خواهد کرد تا بدین وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی رشت گسترش پیدا کند.

پس از پایان این مراسم یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت بهمراه مسعود عباس نژاد ، سید شمس شفیعی، سید حسین رضویان و نادر حسینی و دیگر مدیران و مسئولین از ناوگان حمل و نقل عمومی جدید الورود شهرداری رشت رونمایی به عمل آوردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز