خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت:

خودروهای وارداتی دی‌ماه می‌رسند/ تعادل قیمت خودرو با افزایش عرضه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۴۹۲

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه نمونه خودروهای وارداتی دی ماه می‌رسند و عرضه در بورس انجام می‌شود، گفت: برنامه دولت برای کاهش قیمت خودرو، عرضه بیشتر است.

به گزارش ایلنا ،  منوچهر منطقی در حاشیه بازدید از «گروه خودرو سازی فردا » شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حوزه واردات خودرو ۴۰۰ گروه ثبت نام کردند و راه برای هرکسی که ادعا داشت می‌تواند پروسه واردات خودرو را انجام دهد بسته نبود، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم بیش از ۴۰۰ وارد کننده هم در کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از مجموعه‌های ثبت نامی حدود ۲۸ مورد مراحل لازم را طی کردند و تلاش کردند، تصریح کرد: این وارد کننده ها نیز باید خودروها را انتخاب می‌کردند و قرارداد می‌بستند و مجوزهای استاندارد و محیط زیست را می‌گرفتند و خدمات پس از فروش را ساماندهی می‌کردند که در نتیجه از این تعداد در نهایت ۷ وارد کننده به مرحله نهایی رسید.

معاون صنایع و حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: نمونه محصولات این واردکننده‌ها طبق برنامه ریزی در دی ماه می‌رسد و عرضه در بورس انجام می‌شود.

منطقی با بیان اینکه مصوبه واردات از شهریور داده شد و به دلیل ایرادات مجلس نهایتاً در آبان ماه مجوز صادر شد، تصریح کرد: فرآیند واردات و سفارش خودرو سه یا چهار ماه طول می‌کشد اما در این فرصت تلاش جدی شد که بتوانیم در زمان مقرر ،کار انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز