خبرگزاری کار ایران

آماده باش ستاد مدیریت بحران لرستان به دستگاه های اجرایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۸۸۷

استاندار لرستان گفت: با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر ورود سامانه بارشی به جوی استان، تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل خواهند بود.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری استان لرستان، فرهاد زیویار اظهار کرد: با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر ورود سامانه بارشی به جوی استان به مدت ۷۲ ساعت از روز پنجشنبه لغایت یکشنبه، شاهد بارش های خوبی در سطح استان خواهیم بود و مردم لرستان به خوبی از این برکت الهی استفاده خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری با حضور اعضای ستاد تشکیل و تاکیدات لازم به مدیران عضو ستاد مدیریت بحران، شامل فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط ارائه شد تا برای مواجهه با حوادث احتمالی در آماده باش کامل باشند.

زیویار بیان کرد: باتوجه به برودت هوا در بخش‌هایی از استان از جمله شهرستان الیگودرز، ازنا، بروجرد، دلفان، درود و سلسله احتمال بارش برف را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی، بیشترین بارش باران در مرز شهرستان پلدختر از بعد از ظهر جمعه تا بعد از ظهر شنبه به میزان ۸۰ تا ۱۰۰ میلی متر را خواهیم داشت که با توجه به تغییرات اقلیمی، بارش ها به صورت رگباری و لحظه‌ای انجام می پذیرد و متعاقب آن روان آب ها و سیلاب های متعددی در مسیر رودخانه‌ها و مناطق مختلف استان خواهیم داشت.

استاندار لرستان اضافه کرد: به همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران آماده باش کامل داده‌ایم که آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث داشته باشند.

وی با ضرورت آماده باش دستگاه‌های اجرایی گفت: لازم است همه دستگاه های اجرایی با اداره کل راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: در مناطق صعب العبور و گردنه‌های استان مثل گردنه زالیان، رازان، گاماسیاب و گردنه گله بادوش دستور آماده باش کامل برای اسکان اضطراری مسافران داده شده و اقلام امدادی بین شهرستان ها توزیع شده و در این زمینه مشکلی نداریم.

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد: بدون مشکل خاصی مردم استان بتوانند از این فرصت، رحمت و برکت الهی نهایت استفاده را ببرد.

این جلسه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان، مدیر کل بازرسی استانداری، فرماندار خرم آباد، الیگودرز، دلفان و شهردار خرم آباد و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط استان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز