خبرگزاری کار ایران

تیم کاراته دانشگاه آزاد قزوین قهرمان مسابقات کشوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۵۵۵

تیم کاراته دانشجویان پسر دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات سراسری دانشگاه‌های آزاد موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند.

به گزارش ایلنا، تیم کاراته دانشگاه آزاد قزوین به عنوان قهرمان و نماینده منطقه 9 کشور با همکاری دانشگاه آزاد واحد کرج در مسابقات کشوری که در واحد خرم آباد برگزار شد، با کسب 4 مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز و با اقتدار کامل، قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

در تیم کاراته دانشجویان پسر دانشگاه آزاد قزوین سهیل بابایی در وزن 55- کیلوگرم مدال طلا، معراج محمدی در وزن 60-کیلوگرم مدال طلا، امیرحسین زینلی در وزن 67- کیلوگرم مدال طلا و امیر کاکاوند در بخش کاتا مدال نقره را به دست آوردند.

همچنین  محمد مرادیان در وزن 75- کیلوگرم مدال طلا و مهران یوسفی در وزن 84- کیلوگرم مدال برنز موفق شدند از واحد کرج و در قالب تیم استان قزوین در این مسابقات صاحب عنوان شوند.

این مسابقات با حضور قهرمانان ارزنده کاراته جهان و آسیا برگزار شد و  ابوالفضل عابدینی به عنوان سرپرست، داود محمدخانی به عنوان مربی و رضا صدیقی و مجید نوروزی به عنوان اعضای کادر فنی تیم قزوین را همراهی می‌کردند، این دو نفر از جامعه ورزش کارگری بوده و ماه پیش عنوان قهرمانی مسابقات کاراته کارگران کشور را نیز کسب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز