خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفا کرمانشاه:

بخشی از شبکه انتقال آب شهرکرمانشاه دچار فرسودگی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۲۶۵

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب کرمانشاه با اشاره به گستردگی شبکه آب شهر کرمانشاه گفت: بخشی از شبکه انتقال آب شهر کرمانشاه دچار فرسودگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، رضا داودی اظهار کرد: شهر کرمانشاه دارای یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب است که ممکن است به دلایل مختلف از جمله فرسودگی گاهی اوقات خطوط دچار شکستگی شود و در مرحله بعد براساس اولویت تعمیر و بازسازی می‌شود.

وی افزود: عمده منابع تأمین آب شرب کرمانشاه از سدگاوشان تأمین می‌شود که با پیگیری‌های استاندار کرمانشاه در تابستان به صورت عملیاتی مورد استفاده مردم قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به جلسات هفتگی قرارگاه آب شرب کرمانشاه، تصریح کرد: این جلسات به صورت هفتگی و منظم با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه برگزار و آخرین وضعیت آب شرب کرمانشاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

داودی بیان کرد: استان کرمانشاه طی سال گذشته جز استان‌های با کمترین میزان بارش بوده و امسال نیز تاکنون بارش‌های مؤثری برای جبران کمبودها صورت نگرفته و این نشان می‌دهد که باید رعایت الگوی مصرف بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: خط انتقال آب بین مخزن چمن به جمهوری نیز آماده بهره‌برداری است که به رفع مشکلات آب مناطق جنوب غرب و جنوب شرق شهر کرمانشاه کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز