خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی مرکز شماره‌گذاری پلاک شماره ۲ شیراز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۱۵۷

در آیینی عملیات اجرایی ساختمان مرکز تعویض پلاک شماره ۲ در شیراز آغاز شد.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز گفت:‌ در محدوده اراضی میوه و تره بار در سنوات گذشته مرکز تعویض پلاک شماره ۲ فعالیت خود را آغاز کرده بود و در قالب خدمات رسانی نقل و انتقالات، تعویض پلاک به تمامی شهرستان‌های استان در قالب خودروهای سنگین، نیمه سنگین و موتور سیکلت و خودروهای عمومی خدمات رسانی می کرد. 

پژمان شفیعی بیان کرد: با توجه به مطالبات مردم، شورای شهر و تأکیدات شهردار شیراز مقرر شد تا مرکز تعویض پلاک شماره ۲ احداث شود و این مرکز توسعه یابد و در قالب یک قرارداد پیمانکاری به مبلغ 39 میلیارد ریال انجام شود. 

عملیات اجرایی مرکز شماره‌گذاری پلاک شماره ۲ شیراز  آغاز شد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تصریح کرد: این ساختمان در قالب ۵ غرفه خدمات رسان، یک انبار پلاک است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا ۳۰۰ دستگاه خودرو به صورت روزانه پلاک گذاری می شود. 

رفع مشکل صفوف طولانی در شماره گذاری 

محمد تقی تذروی ناظر شورا در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز نیز عنوان کرد: موضوع مد نظر شورا این است که مردم چه می‌خواهند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: باتوجه به تعداد بسیار زیاد مراجعه کنندگان به مرکز تعویض پلاک شماره یک که منجر به ایجاد صف‌های طولانی شده بود با تعامل و همکاری نیروی انتظامی و مجموعه راهور مرکز شماره ۲ به جهت ارائه خدمات رسانی مطلوب‌تر راه‌اندازی شد.

عملیات اجرایی مرکز شماره‌گذاری پلاک شماره ۲ شیراز  آغاز شد

وی بیان کرد: این مرکز به جهت رفع نیازهای مردم ایجاد می شود و امید است طی چند ماه آینده با بهره برداری از این مرکز از ایجاد صفوف طولانی در شماره گذاری جلوگیری شود. 

آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار شیراز با قدردانی از شورای اسلامی شهر شیراز، حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهور جهت احداث مرکز تعویض پلاک شماره دو اظهار امیدواری کرد: این پروژه کمتر از مدت زمان قرارداد با تلاش مضاعف به بهره برداری برسد تا گره ای از مشکلات شهروندان در این حوزه را رفع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز