خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

۳۲ ایستگاه راهداری بوشهر در طرح زمستانی شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۹۵۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از فعالیت ۳۲ ایستگاه ثابت و سیار راهداری با ۲۲۰ نیروی راهدار در طرح زمستانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالکریم اخترشناس با تبریک هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری بیان کرد: در آستانه آغاز طرح زمستانی راهداری برای اجرای این طرح اقدامات اولیه شامل لایروبی پل‌ها و شناسایی نقاط مستعد حادثه و سیل تا قبل زمستان صورت می‌گیرد که بخشی این طرح‌ها اجرا شده و بخشی دیگر در حال اجرا است.

وی افزود: نقاطی که احتمال وقوع سیل می‌رود را شناسایی کرده‌ایم و برنامه‌ریزی شده تا گروه‌های راهداری در زمانی که احتمال بارندگی وجود دارد در این مکان‌ها مستقر شوند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ۳۲ ایستگاه ثابت و سیار راهداری با ۲۲۰ نیروی راهدار در طرح زمستانی امسال فعالیت دارند.

وی می‌گوید: در بارندگی‌های اخیر انسداد مسیر داشتیم که بیشتر در نقاط کوهستانی بود و منجر به ریزش برخی محور‌ها شد و تنها محوری که ۲۴ ساعت انسداد داشتیم محور اهرم – فراشبند بود که بازگشایی شد و هم اکنون همه مسیر‌ها باز است.

اخترشناس با بیان اینکه ناوگان اتوبوسی استان جوان‌ترین ناوگان در کشور است، افزود: سالانه ۴.۵ میلیون مسافر به وسیله این ناوگان جابجا می‌شوند و تردد‌ها نیز با دوربین‌های کنترل سرعت و تخلف ثبت و ضبط می‌شوند.

به گفته وی، در زمان حاضر ۹۸ درصد جاده‌های استان بوشهر تحت نظارت دوربین‌های کنترل سرعت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز